Електронна реєстрація дефектів на покритті та перешкод руху

Догляд за станом доріг виконують є диспетчер та відповідальний черговий із утримання доріг, які готують поточні оперативні дані про ситуацію, стан доріг. Застосування електронної реєстрації дефектів на покритті та перешкод руху дозволяє змінити існуючу практику ведення їх первинного обліку. Приклад:


ІКТ WEB рішень огляду автомобільних доріг є своєрідним дорожнім тестером-пробником (інтерактивним дорожнім тестером – ІДТ), відмінною характеристикою якого є його застосування як інструментального засобу для осіб, що виконують огляд доріг. ІДТ має різноманітне застосування. Він є як пристроєм, так і розподіленою телематичною системою технології огляду дороги. Компактність системи дозволяє використовувати будь-який автомобіль для проведення діагностичних робіт. Дані  передаються до дорожнього порталу, що є технічною складовою програмно-апаратного комплексу ІКТ WEB рішень огляду  автомобільної дороги.

Виконроб (майстер), керівник, комісія і більш широкий загал входять до ІКТ огляду автомобільних доріг. Насамперед ,дорожня патрульна служба, усі  учасники дорожнього руху можуть бути користувачами ІКТ WEB рішень огляду автомобільних доріг.

Натисніть на рисунок для збільшення

Під час дослідження найбільша увага приділялася насамперед: роботі з оперативної діагностики дороги, синергетичному об’єднанню зусиль співробітників дорожньо-патрульної служби – ДПС районних автодорожніх дільниць – РАД та дорожньо-експлуатаційних підрозділів – ДЕП з проведення діагностичних робіт з огляду  автомобільних доріг. Моделювання оцінки своєчасності прийняття рішень з оцінки реального стану доріг, кошторисні розрахунки ефективності застосування ІКТ WEB рішень показали, що у будь-якому випадку ефективність  запропонованих рішень становить не менше 10 – 15 % від загального обсягу діагностичних робіт. Найбільш повною є оцінка відповідних результатів такого впровадження у РАД та ДЕД за прямим і непрямим (опосередкованим) економічним ефектом.

Найбільш корисним є використання як інформаційних можливостей ІКТ WEB рішень ( або просто WEB – порталу) у визначені як місця розташування транспортних засобів на дорозі за допомогою його картографічного сервісу, так і візуалізація відповідної транспортної ситуації. Наслідок – підвищення своєчасності прийняття таких WEB рішень шо до оцінки та усунення можливих негативних впливів цієї ситуації на транспортні процеси.

Особливо привабливим є те, що отримання додаткових комп’ютерних ресурсів в умовах застосування дорожнього WEB – порталу ХНАДУ, що пропонується для впровадження науковцями ХНАДУ не потребує значних капітальних витрат. Витрати пов’язані тільки з залученням до цієї нової роботи існуючих штатних співробітників підприємства – користувача цих WEB рішень.


Проведені ХНАДУ кафедрою КТМ ці практичні результати свідчать, що найбільший зиск від використання хмарної інфраструктури замість підтримки власної інфраструктури IT – навіть не технологічний, а фінансовий. Оплата тільки фактично спожитих послуг, прийнята в хмарній інфраструктурі, є набагато дешевше, ніж “передоплата за все”, характерна для внутрішньої інфраструктури IT. Таким чином, інформаційна інфраструктура на хмарних обчисленнях дає зиск до 30% від витрат на особисту внутрішню, та 15 % порівняно з аутсорсером (керованим сервісом).